REVOLUSI


Setelah lama aku tinggalkan blog ni, tiba-tiba hari ini aku tergerak untuk update. Baru tadi aku usha blog member aku dan aku nak menangis juga baca post dia. Post dia tu ada lah juga kena mengena dengan aku. Sedih dowh. Sebenarnya dah lama nak update tapi apakan daya aku bukanlah J.K Rowling mahupun Ahadiat Akashah yang banyak imaginasi. Aku banyak juga berimaginasi tetapi lebih kepada benda-benda yang bukan untuk tatapan umum. Selepas ini aku akan berusaha untuk update blog seproduktif mungkin dan aku bagi nasihat awal-awal yang aku akan tulis tentang apa yang aku rasa dan aku ni jenis yang suka kutuk orang. Jadi kepada sesiapa yang terasa nanti, tak payah usha blog aku. Tiada paksaan. Cukuplah sampai sini. Cikgu Thahirah iaitu cikgu BM darjah satu aku ada cakap, ''Awak baru darjah 1, tak payah tulis karangan panjang-panjang.'' apabila melihat karangan aku yang bertajuk 'Aku Sebatang Pen' berjela-jela panjangnya. Aku rasa mungkin dia malas nak periksa karangan aku, sebab tu suruh tulis pendek-pendek.Cis. Ok lah. Cukup sampai sini. Nanti aku tulis lagi. Nak layan bakso semangkuk dua dulu.

p/s - Kau menginspirasi aku dowh. Aku tabik sama kau. Walaupun aku selalu bahan kau, kau memang matang. Bila lah aku nak jadi matang macam kau. Adoyai.

No comments: