PANDEMIC

Aku peminat tegar K-pop. Lagu-lagu dan drama-drama Korea memang menjadi kegilaan aku. Memang minat habis. Layan Korea memerlukan aku memberikan tumpuan yang seratus peratus. Jadi aku dah buat beberapa keputusan  kat bawah ni agar fokus aku terhadap apa-apa yang berkaitan Korea tak terganggu.

  • Lepas ni kalau member ajak  main futsal, aku akan menolak sebab nak tengok City Hunter episod satu.
  • Lepas ni kalau member ajak Oovoo, aku akan menolak sebab aku nak tengok City Hunter episod dua.
  • Lepas ni kalau member ajak lepak kat McD, aku akan menolak sebab nak tengok City Hunter episod tiga.
  • Lepas ni kalau member ajak Skype, aku malas layan sebab nak tengok City Hunter episod tujuh.
  • Lepas ni kalau member call, aku malas angkat sebab nak tengok Running Man episod lapan belas.
  • Lepas ni kalau member mesej, aku malas reply sebab nak tengok Running Man episod tiga puluh tiga.
  • Lepas ni kalau member suruh teman pergi beli barang, aku malas ikut sebab nak tengok Running Man episod empat puluh.
  • Lepas ni kalau member mintak tolong ape-ape aku taknak tolong. Come on lah. Jangan kacau aku layan Korea boleh tak? Kalau nak aku tolong tunggu episod seratus dua puluh habis dulu. Sekarang aku baru tengok episod dua puluh. 

p/s - Sarcasm on.

3 comments:

PADLE said...

jangan nak k-pop sangat la wei

Zaki Marsoha said...

jyeahhh.saranghaee <3

sjaa64 said...

fuyoohh..peminat tegar, ko sesuaii join m-pop =p