KEPOP KEPALA BANA

Awek-awek sekarang ramai yang berkiblatkan K-Pop. Malah ada juga yang obses. Nak tahu bagaimana untuk membezakan awek obses Kepop dengan yang tidak ? Senang sahaja. Kutuk artis Kepop pujaan mereka dan mereka lah orang nombor satu yang akan tampil melenting dan memaki anda kembali. Tak percaya ? Silakan membuat eksperimen. Gua sudah melakukannya dan ternyata berjaya.

Namun itu tidak terhenti di situ sahaja, mereka ini akan mengeluarkan ayat-ayat  bagi menyembunyikan keobsesan mereka ini. Akan keluar kata-kata seperti ' Haters gonna hate', ' Orang yang membenci ni hati kecik sebab tak boleh terima perbezaan' dan pelbagai lagi. Mereka boleh emo sepanjang hari kerana idola yang mereka puja ini dikutuk. Jadi anda bersiap sedialah untuk menerima ayat-ayat power dari mereka ini.

Kalau lelaki dikatakan pervert bila memuja badan artis-artis wanita , bagaimana pula dengan awek-awek yang memuja artis Korea dan terkinja-kinja bila melihat mat-mat Kepop ini tidak berbaju dan menunjukkan six-pack mereka.

Untuk soalan ini, mungkin ada baiknya kita tanyakan kepada Ustaz Azhar Idrus. Oh ya, kepada mereka yang butthurt, boleh lah tinggalkan komen dibahagian bawah untuk aku membuktikan eksperimen ini berjaya. Daebakkk kepala bana dia.

p/s - Minat dan obses itu berbeza. Jilaka.

5 comments:

Anonymous said...

kau terlalu cpt judge org.kau kena faham manusia mmg akan mudah terpengaruh dan obses kalau tak dikawal.aku bukan peminat kpop.tapi tak keterlaluan kalau aku kata ada lelaki,well most of them guys yg gila bola tu adalah di tahap obses.bak kata kau, berkiblatkan bolasepak.sanggup bangun pagi2 buta dsb.jgn terlalu cepat menilai org der.ingat, takde org yg perfect.

Anonymous said...

aku pun bersetuju dengan anon di atas ni. jangan cepat judge orang padahal diri sendiri juga obses terhadap bola. kutuk orang dalam blog padahal kau tak pernah pun tau apa yang orang buat. anyway terima kasih memberi peringatan ini. sama-samalah kita mengingati antara satu sama lain.

Zaki Marsoha said...

Conclusion - Hypothesis accepted.

Anonymous said...

tak payah bajet sangat la kau buat experiment. belaja pun tak bagus mana.

lelaki sunburn said...

yg si anonymous ni emo je kenapa ye?

terase lettew