PERMAISURI HATIKU

Setelah cinta aku dan Lisa tidak kesampaian, seperti yang telah aku tulis dahulu ( link ), aku akui agak sukar untuk aku menerima hakikat. Bagi pria yang setia seperti aku ni, cinta itu adalah hal yang serius. Oleh kerana itu bila Lisa mengambil keputusan untuk memilih Yusri berbanding aku, aku merasa amat kecewa. Namun begitu, semuanya berubah sejak kehadiran si dia.

Masih aku ingat bagaimana satu Malaysia tiba-tiba dilanda fenomena dengan kemunculan gadis yang satu ini. Wajah yang cantik, tubuh badan persis Miss Universe dan juga mempunyai otak yang bijak, kemunculan si dia seakan membawa sinar yang baru dalam hidup aku. Aku juga dapat merasakan bahawa dialah yang terakhir buatku. Naluriku tak pernah salah.

Untuk tidak memberi harapan kepada peminat-peminat aku diluar sana, akan aku dedahkan siapa permaisuri hatiku buat masa sekarang. Aku berharap kalian tidak membenci aku. Berusahalah untuk merebut 3 lagi tempat yang ada sebagai isteri-isteri aku. Aku tidak memilih. Asalkan dapat memberi kerjasama kepada pemaisuri aku yang pertama ini merangkap ketua madu. Maafkan aku. Perkenalkan , Neelofa...




Ini adalah gambar yang Neelofa buat dan hantar kepada aku. Sebagai menghargai hasil kerja beliau, aku paparkan gambar itu disini. Sikapnya yang tidak sombong dan tidak mempedulikan statusnya untuk bertemankan aku membuat aku jatuh cinta. Aku dapat rasakan yang beliau amat ikhlas untuk mengenaliku dan seterusnya menjadikan aku sebagai bakal suami beliau. Aku sangat yakin.

p/s - Bagaimana lah rupa anak kami nanti. Si ayah kacak, si ibu cantik. Tentu hebat.

4 comments:

Cikqa Ohsem said...

lempang nak?

Abbyshah said...

lempangkan aja

Anonymous said...

entry paling sampah

Anonymous said...

'tubuh badan persis Miss Universe' aku rasa tu je kau pandang kot. haha