PLAYBOY YANG TERLAMPAU

Sebagai seorang playboy yang berjaya, aku dapati di zaman sekarang ini perempuan sangat mudah di usha. Kalau awek-awek kat UiTM, kebanyakannya terpaksa bersusah payah menunggu bas Rapid KL untuk ke kampus. Jadi sebagai seorang playboy yang bijak, aku boleh mengaplikasikan konsep ' kesempatan dalam kekurangan'. Caranya mudah, kereta kepunyaan aku dijadikan aset. Menumpangkan awek-awek ini ke kampus. Akhirnya, awek ini masuk ke perangkap.

Bagi awek yang agak-agak takde duit tu, sebagai seorang playboy yang mempunyai wang yang mencukupi, aku akan gunakan duit sebagai aset. Belanja awek-awek ni makan atau menanyakan keperluan awek-awek ini untuk dibeli. Apalah sangat nilai duit jika dapat mengusha awek secantik Neelofa. Orang putih cakap 'worth it'. Tak perlu makan di tempat-tempat yang mahal, cukup belanja cendol atau rojak mee di depan CIMB seksyen 18, taktik kedua sudah berjaya diaplikasi.

Taktik yang paling cool sebagai seorang playboy adalah menggunakan taktik playboy yang bijak. Di dalam kelas, tumpukan perhatian sepenuhnya terhadap apa yang lecturer ajar. Orang cakap lelaki ni mudah masuk kalau belajar apa-apa. Sudah pasti didalam kelas akan ada sorang dua awek yang slow. Apa lagi, tunjukkan skil anda. Buat-buat tanya kepada awek tersebut apa yang tidak difahami. Akhirnya, awek tersebut akan sering bertanya kepada anda. Berjaya lagi taktik yang ketiga.

Sebenarnya ada banyak lagi taktik yang boleh digunakan. Tetapi untuk mengekalkan status sebagai playboy yang hebat, hanya sedikit rahsia yang boleh diberi tahu. Kepada sesiapa yang berminat, bolehlah emel kepada saya. Oh ya, untuk mengelakkan dari dilabel sexist, saya juga ada rahsia untuk menjadi seorang playgirl. Kepada pembaca wanita yang minat, cuma perlu emel kepada saya. Dan perlu diingatkan, ini bukan taktik saya untuk berkenalan dengan anda-anda semua wahai ladies.

p/s - Kesempatan dalam kekurangan. Yang bijak tidak akan jatuh. Yang bodoh sebaliknya.

5 comments:

hidayah said...

hello! saya pun awek uitm. tapi saya tak mudah okay :P

Anonymous said...

please don't claim yourself as a playboy/playgirl if you ain't got the skill.

Zaki Marsoha said...

Anonymous - go n kill urself

Abbyshah said...

anon, he is a playboy!

Anonymous said...

Cmne nk jd playgirl?