ULTRAS KEPOP

Nampaknya isu Kepop mendapat reaksi yang lantang daripada Ultras Kepop. Seperti yang telah dinyatakan, mereka ini golongan yang mudah melenting mempertahankan Kepop pujaan mereka. Caranya mudah, kutuk segala yang berkaitan Kepop, pelbagai hujah dan dalil-dalil dikeluarkan. Begitu mudah untuk memprovok mereka ini nampaknya. Tahniah diucapkan. Berikut antara beberapa komen daripada Ultras Kepop berikutan entry yang ini.


Anonymous 1 
kau terlalu cpt judge org.kau kena faham manusia mmg akan mudah terpengaruh dan obses kalau tak dikawal.aku bukan peminat kpop.tapi tak keterlaluan kalau aku kata ada lelaki,well most of them guys yg gila bola tu adalah di tahap obses.bak kata kau, berkiblatkan bolasepak.sanggup bangun pagi2 buta dsb.jgn terlalu cepat menilai org der.ingat, takde org yg perfect. 


   Anonymous 2
   aku pun bersetuju dengan anon di atas ni. jangan cepat judge orang padahal diri sendiri juga obses terhadap bola. kutuk orang dalam blog padahal kau tak pernah pun tau apa yang orang buat. anyway terima kasih memberi peringatan ini. sama-samalah kita mengingati antara satu sama lain. ''


   Anonymous 3
   tak payah bajet sangat la kau buat experiment. belaja pun tak bagus mana. 


Terima kasih diucapkan kepada Ultras-ultras Kepop atas kerjasama yang telah diberikan. Mohon Ultras-ultras ini mencadangkan kepada Menteri Kebudayaan Malaysia untuk menyuntik elemen-elemen Kepop sejak sekolah rendah supaya anak-anak muda kita mempunyai bakat menyanyi dan menari seperti mereka. Nampaknya Dasar Pandang Ke Timur idea Tun Dr Mahathir kita telah berjaya.


p/s - Kahkahkah. Dunia oh dunia.

6 comments:

Anonymous said...

AKU TAK MINAT KEPOP LAH BODOH.aku rasa bilangan cerita Korea yg kau tgk jauh lagi banyak dari aku.aku kesian je tgk kau yg pendek akal sgt ni.my purpose was for you to THINK and to look into this matter from another angle.too bad you can't even do so.kemungkinan besar kau dah terpengaruh dgn mentality org Indon. -anon 1.

Zaki Marsoha said...

kahkahkah.membodohkan orang lain kerana kepop.tahniah2.anda memang ultras kepop sejati.semoga berjumpa dengan jodoh orang korea :D

Anonymous said...

aku rasa kau ni seorang yang suka berfikir. jadi aku mintak kau berfikir untuk menghormati minat orang lain. hidup kau tak kan maju mana kalau setakat untuk menghina orang lain. kikiskan sifat memandang hina orang lain. sebab aku dengar kau ni pelajar oversea. seharusnya pemikiran kau sedikit terbuka.

zulaikha said...

salam ziarah (:

membodohkan orang lain bukan ke bukti anda bukan seorang yang berfikiran terbuka wahai anonymous?

dan kalau anda berani membodohkan orang lain, anda juga harus berani guna NAMA SEBENAR bukan berlindung di sebalik title anonymous.

hormat minat orang lain tu betul tapi anda sendiri juga menghina tukang blog dengan melabelkan dia 'bodoh'. hah-ha, saya semakin hairan kenapalah orang sekarang senang2 nak melabelkan orang lain ikut suka hati.


p/s : tak suka orang merendahkan-rendahkan seseorang hanya sebab berlainan pendapat -PUBLICLY

Zaki Marsoha said...

Zulaikha - Orang-orang yang mudah diprovokasi ni memang sedap diajak bergurau. Biarkan saya seorang melayan tetamu-tetamu saya ini. benar apa yang dikata, pelbagai dalil digunakan untuk mempertahankan idola mereka. Thanks anon kerana telah membuktikan. I love u mmuuahhh ! <3

Anonymous said...

Saya juga extrimis korea. Namun segala tuntasan dan tomahan, saya terima dgn hati yg terbuka! kekeke