FATIN LIYANA

Aku tidak mempunyai blog. Walaupun ramai kawan-kawan aku yang mempunyai blog, aku tidak terpengaruh dengan situasi. Zaman sekolah dulu, subjek karangan aku dah tak suka, inikan pulak nak ada blog. Lagipun, aku tidak mempunyai apa-apa kepentingan untuk mempunyai sebuah blog seperti Che Det mahupun Fatin Liyana. Aku hanya insan biasa. Cukup hidup sederhana, bisa bernyanyi ketawa dan bersenda.

Aku melihat blog berpotensi membuat seseorang menjadi terkenal. Contoh yang kita ada adalah Fatin Liyana. Beliau merupakan seorang pelajar medic. Disebabkan beliau tidak popular dan tidak mendapat tumpuan orang ramai, beliau telah mencipta blog beliau sendiri dan hasil daripada itu, beliau mula dikenali ramai. Berlainan dengan aku, aku memang dilahirkan untuk popular, jadi tidak memerlukan blog untuk menjadi popular. Oh ya Fatin, kalau anda membaca nukilan ini, annyeong haseyo diucapkan !

Namun begitu, manusia berubah. Mungkin bila tiba masa yang sesuai satu hari nanti, aku akan buat satu blog seperti Fatin Liyana. Setiap entry akan aku sertakan dengan gambar aku yang kacak sambil memakai shawl. Jangan terkejut kalau fenomena tentang blog aku melanda di Malaysia. Nantikan wahai rakyat jelata. Nantikan.

p/s - Gua perati je orang yang emo kat Twitter ni.

5 comments:

gabancomel^^ said...

walaupun kau kuat perasan dan mulut lancang hehe tapi semua post kau tetap buat aku tersenyum pelik,lawak,dan menyampah haha :)

NHAF said...

Bukan aku kan yg emo2 kt twitter tu?

Shafiq said...

Kah kah kah aku emo kat twitter weh. Nak emo kat mantol dia tak layan. pffttt. hahah !

sjaa64 said...

aku tidak mempunyai blog??dah ni apa?haaha...

aku tunggu gambar kacak memakai shawl itu..lol

Mantoll said...

Siot lai. Ak ad training bola la time ko emo tu. lepas aku reply ko tros x layan aku. Sedih ah cmni.